Categories

بازدید مدیركل امور اقتصادی و دارایی استان فارس از كارخانه شیرین دارو

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس ؛ همزمان با ایام ا.. دهه مبارک فجر و به منظور پایش و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های سرمایه گذاری خارجی استان، دائی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس به همراه هیأتی از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، از یکی از موفق‌ترین طرحهای سرمایه گذاری خارجی استان بازدید نمود.

در نشستی که در جریان این بازدید با مدیران شرکت شیرین دارو و نماینده سرمایه‌گذار خارجی برگزار گردید، دائی نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد شرکت به ویژه در زمینه برندسازی صورت پذیرفته در بازارهای جهانی، بر اهمیت حفظ تولید در شرایط جنگ اقتصادی موجود تأکید نمود. وی به فعالیت های وزارت اقتصاد و به تبع آن تلاش های مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس در زمینه مقررات زدائی و حذف قوانین و مقررات دست و پا گیر و مخل کسب و کار در راستای تسهیل تولید و تشویق سرمایه‌گذاری اشاره نمود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان صادرات محور بودن این پروژه را نشان دهنده موفقیت شرکت دانست و افزود: برنامه ریزی مناسب و هوشمندانه مدیران شرکت در بازاریابی بین‌المللی در این خصوص موثر بوده است که در شرایط پیش روی کشور اهمیت بسزایی دارد.

نماینده وزیر در استان با توجه به لزوم حمایت از فعالیتهای اقتصادی در شرایط تحریمی به منظور حفظ ظرفیت تولید سال‌های گذشته و شرایط موجود، قول مساعد داد چنانچه مسائل و مشکلاتی مرتبط با سازمانهای زیرمجموعه وزارت اقتصاد از قبیل امور مالیاتی، امور گمرکی، بانک، بیمه، بورس و سازمان سرمایه‌گذاری بر سر راه شرکت وجود داشته باشد، پیگیری و در جهت حل و فصل آن تلاش نماید. ایشان همچنین به مدیران شرکت توصیه نمود با توجه به برند بودن تولیدات این کارخانه در بازارهای جهانی، جهت بروزرسانی تکنولوژی از ظرفیت بازار سرمایه کشور استفاده نمایند.

شایان ذکر است شرکت شیرین دارو (سهامی عام) با 50 سال سابقه در زمینه فعالیت در تولید گیاهان دارویی و با بهره‌گیری از مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی، توانسته است علیرغم تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی و مشکلات نقل و انتقالات بانکی، همچنان سهم خود را از بازارهای جهانی حفظ و به عنوان صادرکننده نمونه استانی و ملی فعالیت نماید.

Print
0 Comments
Rate this article:
No rating

Categories: خبر, اطلاعیه هاNumber of views: 4054

Tags:

x
دی ان ان