Categories

فراخوان عمومی شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذار به ‌منظور واگذاری طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای به بخش ‌غیردولتی

   وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد در اجرای ماده (27) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت‌(2)، عملیات ساخت، مرمت ، احیاء و حق بهره‌برداری پروژه‌های مطروحه درجدول ذیل را با شرایط مندرج در اسناد فراخوان به اشخاص حقیقی و یا حقوقی واجد صلاحیت واگذار نماید.

 

                     

 

متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌بایست اسناد فراخوان را از تاریخ چاپ آگهی حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ از اداره کل پشتیبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی واقع در تهران، خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام (تلفن : 61063440-021 و 61063828-021) یا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس واقع در استان فارس، شهر شیراز، بلوار مدرس روبروی خیابان فضیلت (تلفن : 37274510-071)، دریافت و پس از تکمیل در چارچوب ضوابط، حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت:۱۶:۰۰) روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ به دبیـرخانه مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تهران تحویل داده، رسید دریافت نمایند.

براساس بند(2) مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تعاونی در قراردادهای واگذاری تا ۱۰ سال از زمان واگذاری یا بهره برداری، از معافیت مالیاتی موضوع تبصره (19) قانون بودجه سال 1397 برخوردار خواهد شد.

 

            مراحل فرآیند واگذاری پروژه طی 2 مرحله به شرح ذیل اجرا می گردد:

  1. ارزیابی صلاحیت سرمایه­گذاران شامل بررسی صلاحیت و اهلیت مالی، فنی و عمومی سرمایه­گذاران (مجموعه اسناد و مدارک محتوای پاکت ارزیابی صلاحیت) خواهد بود که پس از ارزیابی مستندات ارائه شده، اشخاص واجد صلاحیت که حد نصاب امتیاز لازم (۶۰ امتیاز) را کسب نموده­اند به عنوان فهرست کوتاه انتخاب می شوند.
  2. مرحله دوم ارزیابی طرح تجاری پروژه می­باشد که پس از تعیین فهرست کوتاه در مرحله اول از افرادی که در مرحله ارزیابی صلاحیت امتیاز لازم را کسب نموده­اند دعوت به عمل آمده تا نسبت به ارائه تضامین شرکت در فرآیند واگذاری و ارائه طرح تجاری پروژه جهت بررسی نهایی اقدام نمایند.
  3. در چارچوب اجرای تبصره 19 قانون سال 99 حداکثر تا سقف مبلغ 250/000 میلیون ریال "بمیزان حداکثر %30 هزینه ساخت" به عنوان کمک دولت در قالب اسناد خزانه اسلامی با سررسید دو ساله به سرمایه گذار اعطاء میگردد.

لازم به ذکر است فایل اسناد فراخوان از تاریخ انتشار آگهی، در وب‌سایت رسمی به نشانی اینترنتی www.mcth.ir قابل دسترسی و دریافت می‌باشد.

 

همچنین باقی اطلاعات این فراخوان به پیوست خبر قرار گرفته است.

Documents to download

Print
0 Comments
Rate this article:
No rating

Categories: خبر, اطلاعیه هاNumber of views: 2863

Tags:

x
دی ان ان