Categories

وزیر اقتصاد کشورمان با رییس جمهور آذربایجان دیدار کرد

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در ادامه سفر دوروزه خود به باکو ظهر امروز، جمعه، با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش شبکه اخبار امور اقتصادی دارایی ایران (شادا) در این دیدار موضوعات مورد مذاکره در سیزدهمین نشست کمیسیون مششترک همکاری های اقتصادی دو کشور و نیز اهمیت اسناد مورد نظر برای امضا در این نشست جهت توسعه روابط اقتصادی فیمابین بررسی شد.

در این دیدار همچنین عزم دو کشور همسایه یعنی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای تقویت روابط دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست راهکارهای گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسایل مرزی، ارتباطات، انرژی و محیط زیست، کشاورزی، امنیت غذایی و بهداشت، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری بحث و بررسی شد.

گفتنی است دیدار با نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رییس بانک ملی، رییس راه آهن، رییس گمرک، حضور در همایش اقتصادی مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان به جمهوری آذربایجان بود.

Print
0 Comments
Rate this article:
No rating

Categories: خبر, خبر تصویری, اطلاعیه هاNumber of views: 3188

Tags:

x
دی ان ان