Categories

حضور مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فارس در نمایشگاه kishinvex2018

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری فارس با حضور در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (kishinvex۲۰۱۸) به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و ارائه مزیت‌ها و قابلیت‌های فارس در حوزه‌های مختلف پرداخت. این رویداد بین‌المللی که شامل دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی است، از ۳۰ مهر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش آغاز به کار نموده و تا ۳ آبان برپا می‌باشد.
در مراسم گشایش این نمایشگاه معاون پارلمانی رییس جمهوری، دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران، رییس سازمان خصوصی‌سازی، رییس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، استاندار هرمزگان و رییس شورای عالی بیمه مرکزی حضور داشتند.
در اولین روز برگزاری این نمایشگاه، دکتر محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور از غرفه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری فارس بازدید نمود و دائی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خلاصه‌ای از اقدامات و دستاوردهای این مرکز را برای وی تشریح کرد.
در این نمایشگاه ۳۶۰ شرکتکننده توانمندی‌های خود را در فضايی به وسعت ٢١ هزار مترمربع به نمايش گذاشته‌اند. برگزاری ۲۸ نشست تخصصی و همايش بين‌المللی با حضور بيش از ۱۰۰ سخنران برجسته داخلی و ۲۵ سخنران بلند پايه بين‌المللی از بخش‌های جنبی اين رويداد بزرگ اقتصادی است. همچنین ۵۰ نفر از ديپلمات‌های کشورهای مختلف دنيا نيز در كيش اينوكس ٢٠١٨ شركت كرده‌اند.
از نگاه کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی این رویداد فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تجاری، سرمایه‌گذاری و صنعتی برای کشور بویزه جزیره کیش است. همچنین این صاحبنظران معتقدند: حضور اندیشمندان و متخصصان اقتصادی و شرکتهای موفق ملی و بین‌المللی در این رویداد فرصتی مناسب برای همافزایی و گسترش تعاملات داخلی و بین‌المللی است. رویداد کیش اینوکس ۲۰۱۸ می‌تواند همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین‌المللی، در زمینه جذب سرمایه‌گذاریهای خارجی، دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

Print
0 Comments
Rate this article:
No rating

Categories: خبر, خبر تصویری, اطلاعیه هاNumber of views: 3110

Tags:

x
دی ان ان