Menu

Categories

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران - باکو

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران - باکو در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از باکو، دکتر فرهاد دژپسند در دیدار با "ایمان کریم اف" وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان در زمینه توسعه کشت فراسرزمینی، همکاری در بخش قرنطینه دام و امنیت غذایی، تبادل تجربه در بخش کشاورزی، عملیاتی کردن اسناد موجود بین دو کشور در بخش کشاورزی و همکاری در زمینه کشت گلخانه ای و کشت و صنعت تبادل نظر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین عصر امروز با "المان رستم اف" رئیس کل بانک مرکزی جمهوری آذربایجان به بررسی همکاری های بانکی، بیمه ای، مالی و زمینه های تسهیل امورات بانکی بین دو کشور پرداخت.

دژپسند در دیدار با "جاوید قربان اف" رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان هم در خصوص تکمیل دالان ریلی شمال – جنوب به ویژه راه آهن قطعه رشت – آستارا و توسعه همکاری های ریلی و اهمیت تکمیل دالان ریلی در افزایش حجم مبادلات تجاری به تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است، دکتر فرهاد دژپسند که برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز وارد باکو شده است، فردا نیز ضمن حضور در مراسم امضای اسناد و تفاهم نامه های این اجلاس، با دیگر مقامات جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

Print
0 Comments
Rate this article:
No rating

Categories: خبر, خبر تصویری, اطلاعیه هاNumber of views: 3209

Tags:

x
دی ان ان